
Nadruk na opakowaniach może spełniać wiele funkcji. W przypadku opakowań zbiorczych wykorzystywanych w transporcie oraz magazynowaniu – najczęściej są to opakowania klapowe – spełnia on funkcję przede wszystkim informacyjną. W przypadku jednostkowych opakowań produktowych obok funkcji informacyjnej nadruk pełni także rolę marketingową – przyciąga uwagę potencjalnych klientów, wyróżnia produkt na półce, pomaga budować rozpoznawalny wizerunek marki. Naszym Klientom oferujemy standardowe oraz niestandardowe opakowania kartonowe na zamówienie z nadrukiem. Nadruk na opakowaniach wykonujemy w technologii druku cyfrowego oraz druku flexograficznego.
Opakowania z nadrukiem cyfrowym proponujemy Klientom, którym zależy na wydrukowaniu niewielkiego nakładu i/lub personalizacji poszczególnych opakowań. Wykonane w tej technologii pudełka doskonale sprawdzają się bowiem jako opakowania prezentów firmowych. Dodatkowym atutem druku cyfrowego jest jego szybkość, dlatego opakowania drukowane cyfrowo polecamy także przedsiębiorcom, którzy z różnych względów muszą mieć gotowe opakowania „na wczoraj”.